Thursday, January 29, 2009

Assalamualaikum semua

Hai, semua! Saya, Mardina a.k.a Dina atau boleh panggil je Sis Dina (kalau kalian di bawah umur). Saya adalah bekas pelajar pertama di sekolah ini dalam sesi 91/93. Saya telah diberi kepercayaan oleh adik Ahsan dan kawan2nya untuk mengupdate Blog ini. Saya harap kamu semua akan memberi kerjasama untuk kita sama2 mewarnai blog ini dengan cerita dan aktiviti dari kalangan kita untuk pengetahuan kawan2 yang lain.

Sila emailkan kepada saya apa-apa aktiviti kamu beserta gambar untuk tatapan kawan2 yang lain. Kalau ada gambar baru bersemangat nak baca kan? Kepada semua yang sudah mendaftarkan diri sebagai ahli persatuan, saya ucapkan terima kasih dan sokongan kamu semua amat diharapkan untuk memajukan persatuan ini.

Majulah persatuan kita untuk negara...

0 comments: